*οΌŠβœΏβ€β€’π₯𝐒π₯π²β€’β€βœΏοΌŠ*

1 year ago
got your six - five finger de@th punch

*οΌŠβœΏβ€β€’π₯𝐒π₯π²β€’β€βœΏοΌŠ*

1 year ago
I SEE SO MANY FLAWSS BUT I WANTED TO POST IT ANYWAY literally no intro bc i’m too lazy for that rn βœ‹πŸΌ

*οΌŠβœΏβ€β€’π₯𝐒π₯π²β€’β€βœΏοΌŠ*

1 year ago
how are y’all? what have y’all been doingg?? 😌✨ i’m on the verge of a mental breakdown and i want some ice cream… 🀲🏼 idk

*οΌŠβœΏβ€β€’π₯𝐒π₯π²β€’β€βœΏοΌŠ*

1 year ago
also what are y’all gonna be for halloween?? i wanted to be some kind of hippie or sum but imma be 20s flapper :) it’s gonna rock βœ¨πŸ’ƒπŸ½ i wanna be someone from a band one year πŸ˜” like paul stanley, joan jett n stuff

*οΌŠβœΏβ€β€’π₯𝐒π₯π²β€’β€βœΏοΌŠ*

1 year ago
ALLLSOOO ( sorry lol ) TYSMM ALL OF YALL FOR 500 FOLLOWS WHATT 😭😭 YALL ARE AMAZING TYSM βœ¨βœ‹πŸΌπŸ˜”πŸ–€

Recolorist

1 year ago
OK OK GORGOUS GORGOUS AHHH AND I don't celebrate Halloween soooo

denki supremacy⚑

1 year ago
@.π”‘π”’π”žπ”‘πŸπ₯𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬.β™‘ MY BRO WHATTT FLAWS R U SEEING 😭 this is PERFECTION! like actually so gorgeous!!!! ok ur Halloween costume sounds super fun, hopefully it turned out amazing!!! next year is totally band member time for u then 😝 I dont celebrate unfortunately so πŸ˜­πŸ™ hopefully u get that ice cream hehe have a good day! β™‘β™‘

*οΌŠβœΏβ€β€’π₯𝐒π₯π²β€’β€βœΏοΌŠ*

1 year ago
@β˜†β™‘Β°α΄€Ι΄Ι΄α΄€Β°β™‘β˜† tyyy 😌 ah mann

*οΌŠβœΏβ€β€’π₯𝐒π₯π²β€’β€βœΏοΌŠ*

1 year ago
@denki supremacy⚑ tyy 😌 i haven’t tried it on yet so i’m kinda nervous 😐 YES I GOT SHERBET!! βœ¨πŸ˜‹ you tooo

kokorosie 🍊

1 year ago
AMAZING

βœ©π’Žπ’Šπ’”π’” π’‚π’Žπ’†π’“π’Šπ’„π’‚π’π’‚βœ©

1 year ago
OMG WOAH THIS IS SO BEAUTIFUL! πŸ’•πŸ’•

CarolπŸ’– *break*

1 year ago
Ahhh so gorgeousπŸ€§πŸ’–πŸ’– I don't celebrate Halloween lol. Hope you get that ice cream! What's your fave flavour btw?

*οΌŠβœΏβ€β€’π₯𝐒π₯π²β€’β€βœΏοΌŠ*

1 year ago
@kokorosie πŸŽƒ ty!! πŸ–€ @DesignE ty em! ✨ @denki supremacy⚑ tysm! πŸ–€ um strawberry and something with chocolate chunks in it πŸ˜ˆπŸ–€

π˜“ 𝘒 𝘻 𝘺 π˜‹ 𝘒 𝘺

1 year ago
UR ART IS SO BEAUTIFUL ❀️❀️❀️❀️❀️✨✨😭😭😭

π•„π•’π••π•šβ€™π•€ π•”π• π•žπ•šπ•Ÿπ•˜ π•“π•’π•”π•œ

1 year ago
.

πŸžπŸπŸ¦‹DamarisπŸ’πŸŒΈπŸŒΉ

1 year ago
πŸ’›πŸŒΌπŸŒΏπŸ“ΈπŸŒΏπŸŒΌπŸ’›

ο½₯ ο½‘οΎŸβ˜†*.*β˜†οΎŸπ˜½π™‘π™ͺο½₯ο½‘οΎŸβ˜†*.* β˜†.

1 year ago
I wanna try drawing like u but that'd be impossible

Samantha Joy βœ¦βΊβ€§

1 year ago
Oh this is absolutely GORGEOUS!!!

emma.

1 year ago
SHUT UP THIS IS SO GOOD

emma.

1 year ago
i’m being chrissy cunningham from stranger things! :)